18.4.2013

Päivä Seinäjoella

Tämä päivä on tullut vietettyä äidin kanssa Seinäjoella. Lähdettiin pitkästä aikaan viettämään shoppailupäivää yhdessä, kun viime kerrasta on niin pitkä aika. Kyllähän sieltä kaikkea kivaa olis löytynyt - lähinnä sisustustavaraa, mutta hinnat oli sen mukaisia, että piti tyytyä katselemiseen ja kuvaamiseen. Tässä vähän kuvamateriaalia siis tältä päivältä. :)

Löysin tällaisen unelmien sängyn! Mun sänky tais näyttää aikalailla samalta pienenä. :D


Pysähdyttiin syömään Kiinalaiseen ravintolaan ja oli ihan tosi hyvää ruokaa! Kuulemma ollaan perheen kanssa käyty samassa paikassa syömässä, kun olin pieni ja ei kuulemma kiinalainen ruoka kelvannut mulle, vaan piti hakea hesestä juustohamppari. :D 


Pysähdyttiin päivän mittaan myös kahville ja syötiin mango-juustokakku nimistä herkkua.


 Törmäsin mun unelmien mieheen! Siinä se koristaa seinää mun vasemmalla puolella!


 Mistä tollasia miehiä löytää?!

By: Jessica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

flerror3messageInvalid Content-Type.