9.3.2013

Treenimotivaatiota kuvista

Kuten oon täällä blogissa aiemmin kirjoitellut, olen yrittänyt muuttaa elämäntapoja terveellisempään suuntaan ja liikkua useasti. Tavoitteena mulla on ihan vain terveelliset elämäntavat, mutta tavoitteena on myös kiinteytys. Tietysti tällaiseen "urakkaan" tarvitsee sopivan tavoitekuvan ja oonkin yrittänyt löytää sopivaa kuvaa. Muutamia kivoja kuvia onkin löytynyt, joihin voi yrittää pyrkiä. Huom, yrittää. :D

 Kuvat weheartista

Tollasten kroppien saaminen on kyllä kovan työn takana, mutta aina pitää olla tavoitteita mihin pyrkiä - vaikka ne oliskin ns. "mahdottomia" tai muuten vaan tosi kovan työn takana. Mä itse saan ainakin merkityksen terveelliseen syömiseen ja urheiluun muun muassa tavoitteiden kautta, joten jaksan panostaa niihin. Yleensä vielä kiinnitän jääkaapin oveen jonkun tavoitekuvan, että pysyy mielessä mihin oon pyrkimässä. Ei myöskään tule syötyä niin helposti esim. herkkuja.

Kyllä sitä jaksaa aina ihmetellä mistä tätä intoa löytyy vuodesta toiseen tavoitella jotain, mikä tuntuu mahdottomalta. Eiköhän sitä kuitenkin vähitellen pääse tavoitetta lähemmäksi!

By: Jessica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

flerror3messageInvalid Content-Type.