20.3.2013

Keskiviikon kuvat

Oon vähän kuvaillut tänään kotona, kun on ollu hieno sää ja valoa joka paikassa! Tässäpä siis teille vähän juttuja. :)

Kahdesta vasemmanpuoleisesta on tullut jo vakiotuotteita: soijamaitoa käytän aamupuuroon, jonka reseptin kerroin täällä. Sokeritonta mustikkakeittoa käytän myös aamupalassa: 1dl kaurahiutaleita, 3-4rkl (kukkurallista) raejuustoa ja mustikkakeittoa sen verran, että aineet sekoittuu siihen hyvin. Eilen ostin ensimmäistä kertaa mantelimaitoa ja täytyy sanoa, että sekin oli hyvän makuista! Testasin sitä tänä aamuna puuroon ja sopi kyllä oikein hyvin.


Raeruohot on jo laitettu itämään. :)


 Oon tehnyt tämän pääsiäisnoidan 1. tai 2. luokalla ja joka pääsiäinen se koristaa meidän kotia! :D


 Ehkä maailman söpöin ostos!


Oon taas leiponu tänään ja saanu kaikkenlaisia hyvännäköisiä herkkuja aikaan!


Ei mulla sitten muuta. Oon syönyt ihan tosi tosi paljo herkkuja tänään, joten voisin tästä mennä käymään pienellä lenkillä! :D Moikkamoi!

By: Jessica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

flerror3messageInvalid Content-Type.