29.1.2013

Päivän asu ja parsakaalikeittoa

Tänään ollut tosi aikainen herätys, jo klo 6 jälkeen ja kahdeksaks töihin palaveriin. Saa vähän esimakua tälläsesta "tosielämän" työstä. :D Ehdin siinä sitten jälkikäteen pyöriä hetken kaupungilla, käydä hakemassa muutaman kirjan kirjastosta ja käydä syömässä mun uutta lempparia, parsakaalikeittoa! Pitäis tässä alkaa vähän tehdä koulujuttuja, nimittäin käsitekartan wordilla, enkä osaa.. Oon yrittäny jo kerran aikasemmin tehdä sen ja sainkin kaikki käsitteet kirjotettua, mutta sitten jotain meni pieleen: kaikki sanat oli niin pienellä fontilla, ettei pystyny lukemaan mitä niissä luki eikä pystynyt suurentamaan ja lopulta kaikki hävis. Sama homma edessä taas. Oon ihan tahallani siirtäny sen tekoa mahdollisimman pitkälle, mutta nyt se näyttää olevan edessä. 


Kävin myös hakemassa junalipun Helsinkiin, jee! Pitäis vielä saada varattua hotelli. Löysin yhden hyvän hotellin, mutta en pysty varaamaan sitä netistä, koska tarvisin luottokortin, eikä mulla mitään sellasta ole. No, yritin sitte numeropalvelun kautta tiedustella numeroa kyseiseen hotelliin ja lopulta kun jonkun hotelliin liittyvän tyypin nimi löyty, oli se huonoa suomea puhuva nainen, joka ei oo vieläkään soittanut mulle takasin vaikka lupaili palailla parin tunnin päästä (soitin siis siinä 10 jälkeen hänelle). Saa nähdä mitä tästäkin tulee! Tohon pitäis muutenkin mun mielestä keksiä joku toinen ratkaisu, kun varaa hotellin, koska nehän menettää hirveesti rahaa, kun ihmiset, joilla ei oo luottokorttia ei pysty varaamaan hotellia. Ymmärrän kyllä miks asia on noin, mutta vois olla joku muu keino, jolla opiskelijat, joilla ei oo vakinaista työpaikkaa ja joka kk säännöllisiä tuloja, vois myös varata hotellin.

Tässä kuvia tämän päivän asusta. 



By: Jessica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

flerror3messageInvalid Content-Type.