25.1.2013

Laskiaispulla ja leffaherkkuja

Tuntuuko muistakin, että välillä elämä tuntuu pelkältä suorittamiselta? Nimittäin tällä hetkellä musta tuntuu juuri siltä. Koko viikko menny tähän tyyliin: herätys puoli 9, aamupala, koulujuttuja, töihin, salkkareiden kattominen ja nukkumaan. Sama aikataulu joka päivä. Tuntuu, että muutenkin koko elämä on ollut tähän saakka pelkkää suorittamista, kun ensin mennään ala-asteelle, ylä-asteelle, lukioon jne. Koko ajan jotain suorittamista. Tässä tuleekin mieleen, että koska se elämä tosiaan sitten alkaa.. Yliopistossa? Ammattikorkeessa? Aikuisena? Nyt pitää lopettaa nyt tämä kauhea valitus ja mennä kivempiin juttuihin, oikeastaan uutisiin :D Söin nimittäin eilen vuoden ensimmäisen laskiaispullan! Ja oli muuten hyvää!! Mulla on jäänyt joku ihme tapa lapsuudesta syödä se, nimittäin kaivan aina sen hillon pois ja syön pelkällä kermalla. Eilen sitten ajattelin, kun toteuteutin saman kaavan mukaan, että ehkä mä oon jo tarpeeks vanha muuttamaan systeemiä ja syömään sen niin kuin normaali ihminen!


Tänään olen sitten ahkerasti ollut viidettä päivää töissä ja alkaa kyllä tuntua jo vähän väsymystä. Illalla oli kuitenkin kivaa tekemistä: tehtiin kaverin kanssa kanahampurilaisia, katottiin leffa ja syötiin herkkuja. :) Täydellinen perjantai-ilta!


Sit keksin tällaisen tosi hyvän idean! Oon huolestunu siitä, kuinka paljon herkkuja syön! Melkein joka päivä tulee jotain pientä syötyä, oli se sitten suklaapala tai jotain leivonnaista. Noh, tänään päätin sitten laittaa pisteen asialle (eli tosiaan sen jälkeen kun olin syönyt varmaan 3 palaa kuivakakkua ja paljon karkkia). Aion olla seuraavat 30 päivää eli suunnilleen kuukauden syömättä mitään herkkuja. Vaikeeta tulee varmasti olemaan synttäreillä ja sunnuntain brunssilla, jonne oon suunnitellu tekeväni yhtä tosi hyvää jälkiruokaa. Mutta aion pysyä vahvana! Voisin tänne sitten välillä informoida miten oon pärjänny. Loppuun voisi vedota, että tästä taitaa alkaa kesäkuntokuuri 2013 (taas)! 

By: Jessica

4 kommenttia:

  1. Nam nam rupes tekeen mieli laskiaispullia!

    Mäki oon nyt vähentänyt herkkujen syöntiä, oon tehny silleen että oon kieltäny aina viikolla itteltäni kaikki herkut ja sitte perjantaina tai lauantaina saa vähä herkutella.. Ja ihmeen hyvin oon tossa pysyny, en olis kyl ikinä uskonu musta! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihan varmasti alko tekemään! Niin herkun näkönen tossa kuvassa! :D mäki tiiäks mietin jos tekisin tolleen että palais siihen lapsuuden käytäntöön, että 1 päivänä viikossa karkkipäivä (pe tai la) mutta tuskin onnistuu. Pakko vaan yrittää kieltää kaikki niin pääsee johonkin tulokseen :D

      Poista
  2. Oioi, laskiaispulla kuulostaa aika hyvälle - pitäsköhän huomenna kävästä jossain leipomossa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! On se niin hyvän makuinen ettei kannata ihan laskiaiseen saakka ootella :)

      Poista

flerror3messageInvalid Content-Type.