16.10.2013

Hello!

Nyt se päivä vihdoinkin koitti, kun sain aikaiseksi tulla tänne päivittämään kuulumisia! Viime kuukausi on ollut yhtä hälskettä ja hälinää täynnä, ja bloggaus on sen myötä jäänyt vähän vähemmälle. Olen mm. yrittänyt olla kunnon koululainen ja käydä kaikissa mahdollisissa bileissä ja pippaloissa, olen vaihtanut osoitetta, saanut uuden työpaikan, nauttinut tästä kauneimmasta syksystä, mitä oon koskaan nähnyt ja muuten vaan nauttinut elämästä.


Pakko kysyä, että käykö sulle koskaan niin, että jotain kokki- tai ruokaohjelmaa katsoessa alkaa tehdä niin kovaa mieli ottaa oma kulho ja vatkain esille, että kellonajasta välittämättä alat leipoa? Mulle nimittäin kävi niin eilen. Katoin koko Suomi leipoo-ohjelmaa nauhalta 10 jälkeen illalla ja huomaamatta aloin itsekin väsätä kaapista löytyvistä aineksista leipää. Ja tottakai, koska olen ollut pullahiiri koko ikäni, söin koko leivän..


Seuraavissa kuvissa ei ole mitään iPhonen piilomainontaa, mutta sen verran voin mainostaa, että tuo puhelin on ehkä yksi parhaimmista - ja huonoimmista ostoksista, minkä olen koskaan hankkinut. Enää ei tarvitsi kokea hetkiä, jolloin ravintolassa ruokaa odotellessa tai koulussa välitunnilla, minä olen ainut, joka tuijottelee ympäriinsä kärsimättömästi ja odottelee ajan kulumista, kun kaikki muut näpräävät puhelinta. Ei, nykyään minä kuulun samaan joukkoon ja olen yhtä puhelinriippuvainen, kuin kaikki muutkin. Miinuksena voin sanoa, että kamera on yhä useammin jäänyt kotiin, kun iPhone on niin paljon kevyempi ja kätevämpi kamera, kuin painava järkkäri. Tässä asiassakin minusta on tullut samanlainen, kuin muista: kuvailen joka paikassa jokaista asiaa.



By: Jessica

2 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia ja maisemakuvia on tosi kaunis ja värikas syysväritys.Sinustakin nätti kuva-Ritva

    VastaaPoista

flerror3messageInvalid Content-Type.